人生時刻在你無發估計的情況下,發生一d 你無法預料的事情
呢點 我知道
冇人會知幾時會發達,冇人會知呢個算吾算係機會,冇人會知呢個係咪你真生命天子,冇人會知幾時又有水災天災蝗災
冇人會知幾時會死,冇人會知身邊的人幾時會離開,冇人會知我點解會手痕打blog, 冇人會知幾時先應該做應該做的事
anyway,真係冇人知
雖然我地無法預料及避免即將發生的事,但我們可以因此而反省過去的事
從前輩,長輩,朋輩,通常聽到的是 :
經一事長一志
又會話:如果冇呢次事件你又怎會長大呢 ?
又再會話 : 如果下次再俾你遇到你咪識應付囉 !
說來輕鬆,以上吾多吾小你應該是但一個聽過啦掛?有同感嗎?
!!!係!!! 無可否認 講個個又好似真係幫到人,聽個個又舒服左..之後第2日一覺訓醒又一條好漢
但一d慘痛經歷始終會觸影傷情,無法磨滅.. 就算只得你一個人知..但總欺騙不了自己良心
呢個情況=拮番自己一下,真苦
試想想,電影的橋段..殺了人後,警察一直查不到兇手是你 每天腦裹播著你當日的痴狂
活在惶恐中,最後 變成神經漢 想得搭錯線
模擬,我是誇張
始終 每日心裹都有一樣不想人看到 知道 觸踫 的事
如果 ---
有一個拍賣場是把自己的心事,感情,慘痛,傷,拎出去bid 賣給一d 一輩子都冇可能發生的人,又想感受,想知,想8的你
令他們擁有經驗,滿足8掛,但又有得著
提醒自己咁既情形應該咁咁咁wo..自己又不用撞板--吐苦--之後先識叫自己醒
end up 你認為有冇得做先?
吾明?
咁你而家轉身,走去各大書攤,7-11,OK 買番本新地,8下今期封面" 吹健boom "咩事
提下自己吾好同識打拳既人交往
吾好扮日本妹,因為人地以為你好烚
記得人地打你要識去驗傷 + 還拖
以上事件, 吾收你錢拍賣
新聞 =人地既經驗/歷 = 提你醒d
點解你吾留意新聞呀?
沒有留言:
張貼留言