正在譔寫文章時,嘆住剛買回來的鮮橙汁時
家中電話響起,以我習慣先睇睇顯示
E,未見過的no.
喂~
喂,點呀..收吾收到我個MSG 呀
下?咩MSG呀?
哈哈,吾係ma..咁你幾時黎呀?
下,你搵邊位呀?
我係johnus呀..
下,邊個johnus? 你係咪打錯電話?
吾係wo,你話想上haircut呀ma..你係咪淑勉?
心諗: 妖,我家姐又飛左線番黎玩我
我態度360 轉,由無語氣turn左有語氣
吾好意思,佢可能飛左線番屋企呀..我係佢細妹..一係轉頭我叫佢覆番你電話呀
er..okie okie..一係我遲d再打俾佢玩
佢仲覺得自己冇咩野,好好笑容收線
-,,- 無奈
我同佢把聲真係好似. 但可吾可以問清楚先開始講野呢?
講左一大輪=冇講過
因為未搵到我家姐
如果一開始佢問清楚,佢同我都吾洗曬氣
食飯book位我會問係咪xxx餐廳?
約人會問係咪咁既鐘數係sogo等呀?
呢樣化妝品係咪咁樣用架?
同你簽呢份合約係咪包呢樣果樣架?
呢份保單保咩,每月交幾$,點點點架?
如果有咩問題,搵番你..可以打邊個電話搵你?點稱呼你呀?
如果香港多d人會係任何情況下,問多點,問清楚點,既可以保障自己,自己又清晰點,何樂而不為?
如果吾係吾洗有投訴部門,吾會爭吵,亦不用口同鼻嗌,減小誤會不必要的麻煩
果班sever你地既人又吾洗咁慘了.. 吾知頭吾知路被人開火
所以話呢, 姣婆 就遇著 脂粉客
沒有留言:
張貼留言